Jesteś tutaj: Start Zamówienia o wart. poniżej 130 tys. zł Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zaburzu zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę peletu drzewnego
Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Jana Pawła II w Zaburzu
Zaburze100
22–463 Radecznica
Zaburze, 21.10.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
na ”dostawę peletu drzewnego”
I. Zamawiający
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zaburzu, Zaburze100, powiat zamojski, województwo lubelskie, 22–463 Radecznica; tel/fax: 846818047 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie jest prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości netto nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa peletu drzewnego o parametrach zgodnych z normą ENplus, klasy A1, o poziomie kaloryczności min.18 MJ/kg i niską zawartością wilgotności wynoszącej poniżej 10%, średnica 6mm, pakowany w workach po 15 kg.
IV. Części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Terminy wykonania zamówienia:
Wymagany ostateczny termin wykonania zamówienia określa się do dnia 29.10.2021r. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym. Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień dostawy peletu drzewnego we wskazane miejsce przez zamawiającego – Zaburze 100.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami:
Podstawową formą porozumiewania się z Wykonawcami jest forma pisemna. Dopuszczalną formą porozumiewania się z Wykonawcami jest poczta elektroniczna. Każda ze stron postępowania, na żądanie drugiej, jest zobowiązana do niezwłocznego potwierdzenia otrzymania wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną. Wykonawca składający wszelkie wnioski, informacje i oświadczenia drogą elektroniczną winien je przekazywać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Hanna Nowak tel/fax 846818047 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w godz. 08.00 – 15.00
IX. Opis przygotowania oferty
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
XII. Opis kryteriów oceny ofert - cena 100%.
XIII. Postanowienia końcowe
XIV. Załączniki
DYREKTOR SZKOŁY
mgr Hanna Nowak