Gmina Radecznica

    ul. B. Prusa 21; 22-463 Radecznica

NIP 922-29-44-634 REGON 950368546

Radecznica 28.10.2021 r.

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

Gmina Radecznica, powiat zamojski, województwo lubelskie, 22-463 Radecznica, ul. B. Prusa 21, tel.: 846826851, fax: 846818041, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. zaprasza do składania ofert.

1. Tryb udzielania zamówienia

Postępowanie jest prowadzone na podstawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości netto nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł

2. Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup i dostawa wielootworowych żelbetowych płyt drogowych typu JOMB o wymiarach 100x75x12 cm podwójnie zbrojonych wraz z rozładunkiem na terenie Gminy Radecznica w miejscowościach: Zaburze, Zakłodzie, Gorajec Zagroble Kolonia, Wólka Czarnostocka, Czarnystok.

Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający ma zamiar przeznaczyć kwotę brutto – 68.278,99 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt dziewięć 99/100).

3. Wymagany termin wykonania zamówienia:

Wymagany ostateczny termin wykonania zamówienia określa się do dnia. 17.12.2021 r. po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym. Za termin wykonania zamówienia uznaje się dzień dostawy w miejsca wskazane przez zamawiającego – miejscowości: Zaburze, Zakłodzie, Gorajec Zagroble Kolonia, Wólka Czarnostocka, Czarnystok.

4. Opis sposobu przygotowania oferty

  • Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  • Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Ofertę winna być przygotowana wg formularza ofertowego, stanowiącego załącznik
     nr 1.
  • Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez osoby będące upoważnionymi przedstawicielami Wykonawcy.
  • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Wszelkie poprawki dokonywane w ofercie muszą być jednoznaczne, czytelne i zrozumiałe oraz parafowane przez osobę/y podpisujące całość oferty.

5. Kryteria wyboru oferty:

Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował jedynym kryterium tj. ilość dostarczonych płyt drogowych typu JOMB w miejsca wskazane przez Zamawiającego.

6. Oferty należy składać pisemnie wg. załączonego wzoru – załącznik nr 1 (pocztą, faxem, e-mailem) oznaczonych/zatytułowanych „Dostawa płyt drogowych typu JOMB” w Urzędzie Gminy

w Radecznicy, pok. Nr 5 sekretariat lub nadsyłać na adres: Urząd Gminy w Radecznicy, ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica, fax: 846818041, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. do dnia 08.11.2021 r. do godz. 12.00.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Zbigniew Magdziarz, Urząd Gminy w Radecznicy, ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica, tel. 846826851, fax 846818041, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w godz. 08.00 – 15.00.

8. Opis sposobu obliczania ceny:

  • Wykonawca określa ilość płyt typu JOMB, którą dostarczy za kwotę brutto – 68.279,99 zł.
  • W kwocie 68.279,99 zł winny być ujęte wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu, załadunku i rozładunku oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę.
  • W formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 należy wskazać ilość oferowanych płyt dla Zamawiającego.
  • Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w formie przelewu w złotych polskich, termin zapłaty 14 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury w sekretariacie Urzędu Gminy w Radecznicy, pokój nr 5.

9. Postanowienia końcowe:

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.
  • W sprawach nie uregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

10. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

11. KLAUZULA INFORMACYJNADOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych

 i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Radecznicy jest Wójt Gminy Radecznica z siedzibą w Radecznicy, ul. B. Prusa 21, 22 – 463 Radecznica tel. 846818001, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym  z niniejszym postępowaniem,

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)  Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

a) posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

b) nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8) Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w szczególności imienia, nazwiska, firmy, adresu oraz zaoferowanej ceny. Zgoda obejmuje okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania oraz okres związany z archiwizacją dokumentów.

9) Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

12. Załączniki:

  

WÓJT GMINY 

Marian Szuper

 

logo2
1624896

Szukaj