ZP.271.5.2022  

Radecznica, dnia 1 czerwca 2022

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Radecznica

ul. B. Prusa 21, 22 – 463 Radecznica, numer telefonu, tel.: 846818001, adres poczty elektronicznej e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem zadania pn. „Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec-Zagroble w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone poniżej kwoty 130 000 złotych.

Zamówienie realizowane jest na podstawie umowy nr 00172-65150-UM0300198/20 operacja typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach działania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec - Zagroble” w formule zaprojektuj i wybuduj obejmującego całość robót wynikających z umowy z wykonawcą, czynności odbioru i rozliczenia budowy.

 

2. Nadzór inwestorski będzie pełniony w zakresie projektowym i wykonawczym we wszystkich branżach tj. budowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej. W tym m.in.:

1) zapewnienia nadzoru we wszystkich występujących przy realizacji przedsięwzięcia branżach tj. osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności:

  • konstrukcyjno – budowlanej,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

2) reprezentowania Zamawiającego przy wykonywanych pracach projektowych i robotach budowlanych, sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, w tym także dokonywanie niezbędnych konsultacji z autorem projektu budowlanego czy też rekomendowanie zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,

4) sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w  szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

5) sprawdzania i odbioru robót budowlanych podlegających zakryciu,

6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

7) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru prac projektowych i robót budowlanych,

8) pobytów na budowie według potrzeb wynikających z postępu robót i zaistniałych problemów, czy też w miarę potrzeb zgłaszanych przez inwestora lub kierownika budowy,

9) poniesienia pełnej odpowiedzialności prawnej za wykonaną przez siebie pracę oraz jej skutki,

10) sprawdzania przedkładanych przez wykonawcę obmiarów robót i kosztorysów,

11) nadzorowanie obsługi geologicznej i geodezyjnej,

12) kontroli rozliczenia finansowego budowy,

13) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót,

14) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane.

W zakres nadzorowanych prac wchodzą także ewentualne roboty dodatkowe oraz usuwanie usterek.

 

3. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje:

1) Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec – Zagroble” w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 wykonanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie robót budowlanych ujęcia wody w miejscowości Gorajec-Zagroble. tj:

  • wykonanie studni głębinowej S-2 oraz obudowy studni głębinowej S-1 i S2
  • wykonanie wodociągu łączącego ujęcie wody ze stacją wodociągową
  • wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i sterującej oraz monitoring ujęcia wody,
  • ogrodzenie terenu ujęcia wody,
  • oświetlenie terenu ujęcia wody,
  • utwardzenie terenu ujęcia z kostki brukowej z drogą dojazdową z płyt ażurowych,
  • roboty związane z wymianą ogrodzenia, likwidacją dwóch istniejących studni głębinowych zlokalizowanych na stacji uzdatniania wody i wymianą części instalacji elektrycznej na istniejącej stacji wodociągowej

Inwestycja ta realizowana będzie w miejscowości Gorajec-Zagroble gm. Radecznica

Na obszarze planowanego ujęcia wody wykonany jest jeden odwiert S-1.

Lokalizacja obiektów objętych realizacją w ramach PFU:

  • ujęcie wody: działka nr ewid. 1557/3
  • Wodociąg łączący ujęcie z istniejącą stacją uzdatniania wody: działka nr ewid 111/2, 110, 108. 48, 143, 134, 1555, 1557/2
  • Istniejące stacja stacją uzdatniania wody: działka nr ewid 111/2
  • Linia energetyczna zasilająca oraz sterowanie lokalizacja tak jak wodociąg tj. działka nr ewid 111/2, 110, 108. 48, 143, 134, 1555, 1557/2
  • Droga dojazdowa do nowego ujęcia: działka nr ewid 1572

 

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

a) Zakres przedmiotu zamówienia w ramach zadania: „Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec – Zagroble” realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje wykonanie prac projektowych oraz wykonanie robót budowlanych.

 

3) Wykonanie prac projektowych w tym:

a) wykonanie mapy do celów projektowych,

b) opracowanie projektu robót geologicznych studni S-2 (studnia awaryjna) na wykonanie otworu hydrogeologicznego o charakterze eksploatacyjnym przez osobę uprawnioną w formie pozwalającej na uzyskanie zatwierdzenia w/w projektu przez właściwy organ administracji geologicznej,

c) opracowanie projektu robót geologicznych likwidacji dwóch istniejących studni głębinowych przez osobę uprawnioną w formie pozwalającej na uzyskanie zatwierdzenia w/w projektu przez właściwy organ administracji geologicznej,

d) opracowanie operatu wodno-prawnego w formie pozwalającej na uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na likwidację urządzenia wodnego - dwóch istniejących studni.

e) zapewnienie stałego nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

f) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej oraz opracowanie operatu wodno-prawnego przez osobę uprawnioną w formie pozwalającej na uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na wykonanie urządzenia wodnego i pobór wód podziemnych (Studnia S-2),

g) opracowanie dokumentacji projektowej obudowy studni S1 (istniejącej) i S2 (opracowanie powinno zawierać m.in. dobór pompy głębinowej i niezbędnej armatury),

h) opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej łączącej projektowane ujęcie wody z istniejącą stacją uzdatniania wody,

i) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,

j) opracowanie dokumentacji projektowej linii kablowej zasilającej oraz sterowania pompami w studniach S-1 i S-2,

k) opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu ujęcia wody a w szczególności:

  • ogrodzenia terenu ujęcia wody
  • oświetlenia terenu ujęcia wody,
  • monitoringu terenu ujęcia (kamery)
  • utwardzenia terenu ujęcia z kostki brukowej
  • planu nasadzeni zieleni,
  • drogi dojazdowej.

l) Wykonawca uzyska wymagane przepisami uzgodnienia, pozwolenia, zgłoszenia i zezwolenia.

 

4) Wykonanie robót budowlanych w tym:

a) wykonanie robót budowlanych Budowy ujęcia wody w miejscowości Gorajec-Zagroble zgodnie z w/w dokumentacją,

b) wykonanie robót geologicznych studni S-2 zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych wraz z przeprowadzeniem niezbędnych pompowań oczyszczających, próbnych, pomiarowych, dezynfekcji oraz badań laboratoryjnych (badanie fizykochemiczne i mikrobiologiczne wody).

c) wykonanie robót geologicznych likwidacji dwóch studni głębinowych zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych demontaż wyposażenia każdej studni

  • rozebranie obudów,
  • odłączenie podłączeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • likwidację odwiertów studziennych przez uprawnionego geologa wraz z wykonaniem wymaganej dokumentacji.

d) Wymiana ogrodzenia terenu istniejącej stacji uzdatniania wody (wymiana bramy z jej poszerzeniem, furtki i dwóch tablic informacyjnych)

e) uruchomienie i przekazanie do użytkowania dwóch studni,

f) obsługa geodezyjna budowy i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

 

Szczegółowy opis nadzorowanego zamówienia określa załącznik Nr 1 do SWZ wraz ze zmianami dostępny na stronie internetowej https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl w zakładce lista postępowań Pzp w toku ZP.272.1.2022 Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec-Zagroble.

 

III. PODWYKONAWCY

Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.

1) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców jeżeli są już znani.

2) Powierzenie  wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu Umowy.

3) Postanowienia umowy dotyczące Podwykonawców stosuje się odpowiednio do dalszych Podwykonawców.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia nadzorowanego zamówienia umowa z wykonawcą nadzorowanego zamówienia zawarta została w dniu 11.03.2022r. z terminem realizacji 10 miesięcy od podpisania umowy, okres udzielonej gwarancji 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności:

  • konstrukcyjno – budowlanej,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,
  • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

2. Ofertę, oświadczenia, pełnomocnictwa lub inne dokumenty sporządza się w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie można złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej  lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem: zamowienia@gminaradecznica.p

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

4. Oferta oraz każdy z załączników powinny być sporządzone w języku polskim

5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmiot (lider) składając ofertę wypełnia dane dotyczące pozostałych podmiotów

6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa

7. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca.

 

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1. Ofertę zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 należy przesłać na adres Urząd Gminy w Radecznicy ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica (sekretariat) lub email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do dnia 8 czerwca 2022r., do godziny 11:00.

 

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

 

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Wykonawca poda w ofercie cenę brutto i netto, wyrażoną cyfrowo i słownie w złotych polskich.

2. Wykonawca określa cenę oferty, jako cenę ryczałtową uwzględniającą cały zakres zamówienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją i odbiorem zamówienia oraz kontrolowania poprawności wykonania zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę nadzorowanego zamówienia na okres 60 miesięcy

3. Cena może być tylko jedna

4. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrowo, a ceną podaną słownie Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę brutto podaną cyfrowo.

5. Ceną oferty jest cena brutto całego zamówienia, obejmująca wszystkie koszty związane z pełną jej realizacją i odbiorem przedmiotu zamówienia

6. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu  o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019, poz. 178), ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową

7. Cenę oferty należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb

8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych (PLN).

 

X. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena – 100 %

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto zamówienia.

 

XI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – ogólne warunki umowy.

Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę

najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego wg wzoru umowy stanowiącym zał. Nr 2 do IWZ.

 

XII. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są:

Teresa Wołoszyn – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ,

Joanna Nizio – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ,

Jarosław Wachowicz

 

XIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji, zmiany warunków postępowania oraz unieważnienia postępowania.

 

XIV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Radecznicy jest Wójt Gminy Radecznica z siedzibą przy ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica tel. 846818001, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą:

pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. „Budowa ujęcia wody w miejscowości Gorajec-Zagroble”

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.

6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8) Posiada Pani/Pan:  

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;     
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;       
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)   Nie przysługuje Pani/Panu:           

  • W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIKI DO zapytania ofertowego

 

WÓJT GMINY   

/-/ Marian Szuper

logo2
1624932

Szukaj