ZP.271.9.2022                                                                                         

Radecznica, dnia 13 lipca 2022 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Radecznica

ul. B. Prusa 21, 22 – 463 Radecznica, numer telefonu, tel.: 846818001, adres poczty elektronicznej e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

 

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem zadania pn. „Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Radecznicy” w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone poniżej kwoty 130 000 złotych.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Radecznicy” obejmującego całość robót wynikających z umowy z wykonawcą, czynności odbioru i rozliczenia budowy.

2. Nadzór inwestorski będzie pełniony we wszystkich branżach tj. budowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej. W tym m.in.:

1) zapewnienia nadzoru we wszystkich występujących przy realizacji przedsięwzięcia branżach posiadająca/y uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności:

- konstrukcyjno – budowlanej,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

2) sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, w tym także dokonywanie niezbędnych konsultacji z autorem projektu budowlanego czy też rekomendowanie zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,

4) sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

5) sprawdzania i odbioru robót budowlanych podlegających zakryciu,

6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

7) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych,

8) pobytów na budowie według potrzeb wynikających z postępu robót i zaistniałych problemów, czy też w miarę potrzeb zgłaszanych przez inwestora lub kierownika budowy,

9) poniesienia pełnej odpowiedzialności prawnej za wykonaną przez siebie pracę oraz jej skutki,

10) sprawdzania przedkładanych przez wykonawcę obmiarów robót i kosztorysów,

11) kontroli rozliczenia finansowego budowy,

12) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót,

13) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane.

 

W zakres nadzorowanych prac wchodzą także ewentualne roboty dodatkowe oraz usuwanie usterek.

3. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje:

1) Roboty rozbiórkowe:

- rozebranie czapek kominowych,

- rozebranie rynien dachowych,

- demontaż stolarki drzwiowej,

- rozbiórka wykładzin podłogowych,

- poszerzenie otworu drzwiowego na parterze,

- wykucie otworów drzwiowych na piętrze,

- rozbiórka schodów zewnętrznych,

- wycięcie bruzd w elewacji w miejscu połączenia z dobudowaną klatką schodową,

- wykucie bruzd w ścianach dla nadproży oraz stropu kleina na piętrze,

- rozbiórka ogrodzenia.

2)Rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe:

- Klatka schodowa z szybem windowym w technologii tradycyjnej – ściany murowane z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm,

- Ławy fundamentowe części dobudowywanej żelbetowe, monolityczne z betonu C16/20 (B20), zbrojone stalą A-III wg projektu technicznego. Zbrojenie Ø12 mm co 20 cm. Posadowienie ław fundamentowych na podkładzie z chudego betonu grubości 10 cm. Posadowienie ław na poziomie 3,42 m dla części dobudowywanej oraz szybu windowego. Izolacja przeciwwilgociowa pozioma ław fundamentowych 2 x folia PCV, izolacja pionowa z papy termozgrzewalnej.

- Ściany fundamentowe części dobudowywanej z bloczków betonowych grubości 25 cm, murowane na zaprawie cementowej 10 MPa. Izolacja pozioma 2 x folia PCV, izolacja pionowa z papy termozgrzewalnej. Ściany fundamentowe ocieplone od zewnątrz polistyrenem ekstrudowanym XPS o współczynniku przenikania ciepła λ ≤ 0,038 W/mK, grubości 15 cm, na zaprawie klejowej. Zaleca się od zewnątrz dodatkowo wykonanie folii kubełkowej.

- Ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, murowane na zaprawie cementowo - wapiennej. W miejscu połączenia z istniejącym budynkiem należy wykonać dylatację pasami styropianu grubości 2 cm. Ściany zewnętrze ocieplone styropianem fasadowym grubości 20cm, o współczynniku przenikania ciepła λ = 0,032 W/mK. Wykonanie ocielenia zgodnie z wytycznymi producenta. Wykończenie od zewnątrz tynkiem cienkowarstwowym – kolorystyka zgodnie z rysunkami elewacji. Wykończenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku – gładź gipsowa.

- W części istniejącej należy dokonać rozbiórki ścianek działowych zgodnie z rysunkami projektowymi po uprzednim wyłączeniu dopływu prądu. Ściany działowe z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm, murowane za zaprawie cementowo - wapiennej, z cegły ceramicznej pełnej grubości 6 cm, murowane na zaprawie cementowo – wapiennej. Wykonane ściany działowe wykończone gładzią gipsową. Szyb windowy konstrukcji stalowej z wypełnieniem z elementów szklanych ze szkła bezpiecznego.

- Nadproża – wzmocnienia. W istniejącej części budynku zaprojektowano nadproża stalowe NP120, w części dobudowanej zaprojektowano nadproża prefabrykowane typu L. Ze względu na małą szerokość otworu drzwiowego na parterze oraz konieczność wykonania otworów w ścianie środkowej na piętrze zachodzi konieczność powiększenia otworu istniejącego i wykonanie nowych otworów w istniejącej ścianie. W tym celu należy rozebrać część ściany środkowej jak i wykuć nowe otwory na pietrze.

- Wieńce żelbetowe o wymiarach 25x25 cm zbrojone stalą A-III 4 Ø 12, strzemiona Ø 6 co 25 cm ze stali StOs poziomie stropów na każdej kondygnacji zaprojektowano wieńce żelbetowe o wymiarach 24 x 24 cm.

- W projekcie przewidziano wykonanie stropu żelbetowego w istniejącej klatce schodowej ze względu na zmianę układu funkcjonalnego obiektu. Z uwagi na konieczność pozostawienia biegu, który stanowi strop zejścia do piwnicy nie przewidziano rozbiórki istniejących schodów. W poziomie I piętra projektuje się wykonanie płyty stropowej Kleina typ półciężki na belkach stalowych NP10 zakotwionych w bruzdach wykutych w ścianach. Głębokość bruzd 20 cm, poduszki z betonu B20. Strop nad częścią dobudowaną z płyt Gk ognioochronnych na ruszcie stalowym mocowanym do więźby dachowej. Strop ocieplony wełną mineralną grubości 20 cm.

- Schody wewnętrzne monolityczne żelbetowe, o szerokości użytkowej biegu 1,50 m. Wymiary stopni zgodnie z rysunkami rzutów oraz projektem technicznym branży konstrukcyjnej. Wykończenie stopni schodowych z gresu antypoślizgowego. Balustrady schodowe montowane do boków biegów schodowych, konstrukcja ze stali nierdzewnej w kolorze grafitowym np. RAL 7016, poręcze na wysokości 1,10 m.

- Nadproża okienne i drzwiowe monolityczne żelbetowe oraz prefabrykowane typu L-19.

- Więźba dachowa drewniana, dwuspadowa, konstrukcji jętkowej. Przekroje elementów konstrukcyjnych zgodnie z projektem technicznym branży konstrukcyjnej. Drewno lite iglaste o klasie wytrzymałości C24. Kąt nachylenia dachu 20o (36,40 %). Konserwacja elementów drewnianych środkami dopuszczonych do stosowania w budownictwie, należy przestrzegać zaleceń producentów do stosowania poszczególnych preparatów. Nad istniejącym budynkiem murłata mocowana kotwami chemicznymi Ø 16 co 1,50 m. W części dobudowanej mocowanie murłaty do kotew mocowanych w wieńcu.

- Pokrycie dachu blachodachówką płaską w kolorze grafitowym np. RAL 7016. Orynnowanie z rynien Ø150, rury spustowe Ø100, stalowe z blachy powlekanej w kolorze grafitowym np. RAL 7016. Pokrycie dachu mocowane do łat 4,5x5 cm. Przewidziano zastosowanie ekranu z folii paro przepuszczalnej oraz kontr łat.

- Stolarka okienna i drzwiowa PCV, w kolorze białym. Drzwi wejściowe z poziomu terenu jedno- lub dwuskrzydłowe o szerokości 1,20 m (0,90 + 0,30 m), przeszklone. Drzwi zewnętrzne do części parterowej i piętra jedno- lub dwuskrzydłowe o szerokości 1,20 m (0,90 + 0,30 m), przeszklone. Drzwi wewnętrzne do pomieszczeń łazienkowych oraz mokrych wyposażone w otwór wentylacyjny np. w formie podcięcia. Dodatkowo drzwi do toalety dla osób niepełnosprawnych bezprogowe z uchwytem do wygodnego otwierania drzwi na wysokości 0,80 – 0,90 cm. Drzwi wewnętrzne w kolorze jasnego dębu, pełne. Drzwi do pomieszczeń gospodarczych i kotłowni jako drzwi stalowe techniczne w kolorze szarym. Brama segmentowa w kolorze grafitowym.

- Tynki wewnętrzne gładzie gipsowe gładkie. Malowanie ścian i sufitów farbami odpornymi na zabrudzenia np. farby ceramiczne w kolorze białym lub innym według indywidualnego doboru. W pomieszczeniach łazienkowych okładziny ścian z płytek ceramicznych ściennych na pełnej wysokości, w pomieszczeniach gospodarczych i mokrych okładzina z płytek ceramicznych ściennych na wysokości min. 2,00 m. W komunikacji jedna ściana wyłożona płytą MDF w kolorze jasnego buku.

- Posadzki na schodach, w pomieszczeniach łazienkowych, gospodarczych, pomieszczeniach socjalnych, pomieszczeniach gabinetów oraz na korytarzach z płytek gresowych antypoślizgowych w kolorze np. jasny szary. Posadzki z materiałów umożliwiających łatwe mycie i dezynfekcję – np. posadzki żywiczne epoksydowe posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych, posadzki przemysłowe.

- Wentylacja w budynku grawitacyjna poprzez kanały w kominach. Dodatkowa wentylacja z wywiewek Ø150 obudowanych płytą gipsowo – kartonową, wyprowadzonych ponad dach budynku na wysokość min. 30 cm. Wentylacja szybu windowego wywiewką Ø 150 wyprowadzona ponad połać dachową.

- Kominy bez zmian, po wykonaniu więźby dachowej wyprowadzić przewody ponad połać dachową. okładzina kominów ponad dachem z cegły klinkierowej w kolorze szarym. Czapki kominów z cegły klinkierowej w kolorze kominów.

- Tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikatowo – silikonowy o uziarnieniu 1,5 mm. Kolorystyka elewacji zgodnie z kolorem elewacji istniejącej. Cokół do wysokości 30 cm, zgodnie z cokołem elewacji istniejącej. Parapety zewnętrzne PCV w kolorze nawiązującym do koloru parapetów w budynku istniejącym. Daszki nad wejściami na wysokości 2,40 m, szklane na wspornikach ze stali nierdzewnej.

- Szyb windowy stalowy, wymiar zewnętrzny: 2000 mm x 2100 mm (szer. x gł. ), całkowita wysokość szybu 9850 mm, przeznaczenie: dźwig hydrauliczny, udźwig 630kg, konstrukcja  stalowa wykonana z profili, skręcana, malowana antykorozyjnie, wypełnienie pomiędzy konstrukcją szybu: szkło bezpieczne.

- Dźwig hydrauliczny (maszynownia prefabr. wymiary szafy:1000/500/2000 ), dźwig nominalny min. 600 kg, prędkość min. 0,60 m/s, wysokość podnoszenia 4540 mm, liczba dojść / przystanków: 3/3 (przelot 180 st), moc optymalna: ok.11 kW, agregat z zaworem proporcjonalnym – „łagodny start i zatrzymanie”, wymiary szybu (wew.) 1800mm szerokość x 1900 mm głębokość, głębokość podszybia 1100 mm, wysokość nadszybia 3500 mm od posadzki najwyższego przystanku do sufitu szybu, konstrukcja szybu stalowa samonośna, wypełnienie szkło bezpieczne 4.4.2

- Kabina o wymiarach 1100 mm szerokość x 1400 mm głębokość x 2100 mm wysokość, układ przelot 180 st, wentylacja grawitacyjna, poprzez otwory w dolnej części ścian, dodatkowo istnieje możliwość zainstalowania wentylatora, sterowanie.

- Dojścia i opaska budynku z kostki brukowej w kolorze szarym o grubości 6 cm na podkładzie cementowym i podsypce piaskowej. Szerokość dojść min. 2,00 m.

- Utwardzenie terenu z kostki betonowej i płyt wielootworowych.

- Ogrodzenie z przęseł stalowych panelowych z cokołem betonowym i bramami.

- Wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem.

3) Instalacje sanitarne:

- centralnego ogrzewania,

- wodociągowa,

- ciepła woda użytkowa,

- kanalizacja sanitarna,

- instalacja sprężonego powietrza,

- instalacja wywiewna.

4) Instalacje elektryczne:

- zasilanie projektowanych obwodów,

-instalacje elektryczne odbiorcze: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych 1 fazowych, zasilania unitów stomatologicznych wraz z kompresorem i pompą tłoczna, centrali przyzywowej, zasobników cwu, pomp cyrkulacyjnych, kurtyny powietrznej, podgrzewaczy wody, windy,

- instalacja odgromowa,

- ochrona przeciwporażeniowa,

- oświetlenie terenu,

- instalacja RTV-SAT

5) Miejsce realizacji inwestycji: obręb 0013 Radecznica działka nr ewid. 180 gm. Radecznica, powiat zamojski, woj. Lubelskie.

Szczegółowy opis nadzorowanego zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ wraz ze zmianami dostępnymi na stronie internetowej https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl w zakładce lista postępowań PZP w toku ZP.272.5.2022 Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Radecznicy.

III. PODWYKONAWCY

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców jeżeli są już znani.

3. Powierzenie  wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu Umowy.

4. Postanowienia umowy dotyczące Podwykonawców stosuje się odpowiednio do dalszych Podwykonawców.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia nadzorowanego zamówienia.

2. Umowa z wykonawcą nadzorowanego zamówienia zawarta została w dniu 15.06.2022 z terminem realizacji 10 miesięcy od podpisania umowy, okres udzielonej gwarancji 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności:

- konstrukcyjno – budowlanej,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

2. Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:

1)  Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz treścią decyzji o nadaniu uprawnień.

2)  Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1  ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę

4. Oferta oraz każdy z załączników powinny być sporządzone w języku polskim,

5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmiot (lider) składając ofertę wypełnia dane dotyczące pozostałych podmiotów.

6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

7. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 należy przesłać na adres Urząd Gminy w Radecznicy ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica (sekretariat) z dopiskiem OFERTA INSPEKTOR NADZORU lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do dnia 19 lipca 2022r., do godziny 11:00.

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

IX. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

 1. Wykonawca poda w ofercie cenę brutto i netto, wyrażoną cyfrowo i słownie w złotych polskich

2. Wykonawca określa cenę oferty, jako cenę ryczałtową uwzględniającą cały zakres zamówienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją i odbiorem zamówienia oraz kontrolowania poprawności wykonania zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę nadzorowanego zamówienia na okres 60 miesięcy

3. Cena może być tylko jedna

4. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrowo, a ceną podaną słownie Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę brutto podaną cyfrowo

5. Ceną oferty jest cena brutto całego zamówienia, obejmująca wszystkie koszty związane z pełną jej realizacją i odbiorem przedmiotu zamówienia

6. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu  o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019, poz.178), ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową

7. Cenę oferty należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb

8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych (PLN).

X. OPIS PROCEDURY POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty, które podlegać będą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.

2. Zamawiający nie ogranicza kręgu Wykonawców zaproszonych do negocjacji.

3. Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadzić negocjacji dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium

Cena   – 100 %

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto zamówienia.

XII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – ogólne warunki umowy.

Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego wg wzoru umowy stanowiącym zał. Nr 2 do zapytania.

XIII.Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są:

Teresa Wołoszyn - e-mail: zamóTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Joanna Nizio – e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Jarosław Wachowicz

XIV. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji, zmiany warunków postępowania oraz unieważnienia postępowania.

XV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego

i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Radecznicy jest Wójt Gminy Radecznica z siedzibą przy ul. B. Prusa 21,
22-463 Radecznica tel. 846818001, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą:

pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. „Przebudowa Ośrodka Zdrowia w Radecznicy”

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.

6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8) Posiada Pani/Pan:  
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;      
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;       
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)   Nie przysługuje Pani/Panu:           
- W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

ZAŁĄCZNIKI DO zapytania ofertowego

WÓJT GMINY

Marian Szuper

logo2
1624896

Szukaj