Gmina Radecznica

  ul. B. Prusa 21; 22-463 Radecznica

NIP 922-29-44-634 REGON 950368546

Radecznica, 11 maja 2023 r.

ZP.271.4.2023                                                                                    

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Radecznica ul. B. Prusa 21, 22 – 463 Radecznica, numer telefonu, tel.: 846818001, adres poczty elektronicznej e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   

 

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem zadania pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego, renowacja boiska piłkarskiego, budowa siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej w Czarnymstoku.”

dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – edycja 2020.

 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest poniżej kwoty 130 000 złotych - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) nie stosuje się.

                        

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadań określonych jako:

Budowa boiska wielofunkcyjnego, renowacja boiska piłkarskiego, budowa siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej

w Czarnymstoku.”

2. Do obowiązków Inspektora należeć będzie pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przepisami wykonawczymi i związkowymi do tej ustawy poprzez m.in.:

1) zapewnienia nadzoru we wszystkich występujących przy realizacji przedsięwzięcia branżach, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi  w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

- w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

2) reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3) nadzorowania przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego wraz z podejmowaniem działań dyscyplinująco - korygujących wobec Wykonawcy celem zapewnienia najwyższej jakości wykonanych robót,

4) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, w tym także dokonywanie niezbędnych konsultacji z autorem projektu budowlanego czy też rekomendowanie zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych,

5) sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

6) sprawdzania i odbioru robót budowlanych podlegających zakryciu,

7) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

8) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru,

9) pobytów na budowie według potrzeb wynikających z postępu robót i zaistniałych problemów, czy też w miarę potrzeb zgłaszanych przez inwestora lub kierownika budowy,

10) poniesienia pełnej odpowiedzialności prawnej za wykonaną przez siebie pracę oraz jej skutki,

11) sprawdzania przedkładanych przez wykonawcę obmiarów robót i kosztorysów,

12) kontroli rozliczenia finansowego budowy,

13) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót

14) wykonywanie innych czynności wynikających z umowy i z ustawy Prawo budowlane.

W zakres nadzorowanych prac wchodzą także ewentualne roboty dodatkowe oraz usuwanie usterek.

 

3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje:

1) Budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej i wymiarach zewnętrznych 15,00x27,50m.

2) Renowację boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy naturalnej o pow. 1236 m2.

3) Montaż stałych elementów wyposażenia pól do gier zespołowych.

4) Ogrodzenie obu boisk ze słupków pojedynczych i paneli systemowych z prętów stalowych ocynkowanych, zgrzewanych wysokości 5,00m i łącznej długości 209mb.

5) Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego, 4 maszty oświetleniowe, 6 opraw wraz z przewodami, sterowaniem.

6) Monitoring wizyjny obiektów, 2 kamery, transmiter wideo po skrętce wraz z okablowaniem, montażem i uruchomieniem kompletnie wykonanego systemu.

7) Siłownia zewnętrzna składająca się z 6 urządzeń na czterech elementach konstrukcyjnych.

8) Montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej i stojaków na rowery.

9) Budowę 9 miejsc postojowych.

10) Utwardzenie terenu kostką brukową w postaci ciągów komunikacyjnych oraz utwardzeń pod ławkami, koszami na śmieci i stojakami na rowery.

 

Szczegółowy opis nadzorowanego zamówienia określa załącznik Nr 1 do SWZ dostępny na stronie internetowej https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl w zakładce lista postępowań Pzp w toku ZP.272.8.2023 „Budowa boiska wielofunkcyjnego, renowacja boiska piłkarskiego, budowa siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej w Czarnymstoku.”

IV. PODWYKONAWCY

Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.

1)   W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców jeżeli są już znani.

2)   Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu Umowy.

3)   Postanowienia umowy dotyczące Podwykonawców stosuje się odpowiednio do dalszych Podwykonawców.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia nadzorowanego zamówienia.

Termin realizacji zamówienia to 4 miesiące od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowalnych.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad:

-  co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej,

- skierują do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi  w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane:

-  co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

2. Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:

1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.

2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w  zapytaniu ofertowym może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1  ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.

3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835).

VII. INFORMACJE O  ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ 
Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.

1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

2. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są:

     Joanna Nizio

     Aneta Kowalczyk

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszych zapytaniu ofertowym.

2. Ofertę, oświadczenia, pełnomocnictwa lub inne dokumenty sporządza się w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie można złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.   

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Oferta oraz każdy z załączników powinny być sporządzone w języku polskim.

5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, podmiot (lider) składając ofertę wypełnia dane dotyczące pozostałych podmiotów.

6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

7. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi wykonawca.

X. OPIS PROCEDURY POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści oferty, które podlegać będą ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do składania ofert dodatkowych.

2. Zamawiający nie ogranicza kręgu Wykonawców zaproszonych do negocjacji.

3. Jeżeli Zamawiający uzna po otwarciu ofert, że nie będzie prowadzić negocjacji dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

XI. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1 należy przesłać na adres Urząd Gminy w Radecznicy ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica (sekretariat) z dopiskiem OFERTA INSPEKTOR NADZORU lub email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do dnia 18.05.2023 r., do godziny 11:00.

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. Wykonawca poda w ofercie cenę brutto, wyrażoną cyfrowo i słownie w złotych polskich. Ceną oferty jest cena brutto zamówienia.

2. Wykonawca określa cenę oferty, jako cenę ryczałtową uwzględniającą cały zakres zamówienia oraz wszelkie koszty związane z realizacją i odbiorem zamówienia oraz kontrolowania poprawności wykonania zamówienia w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych.

3. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrowo, a ceną podaną słownie Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną cyfrowo.

4. Ceną oferty jest cena brutto całego zamówienia, obejmująca wszystkie koszty związane z pełną jej realizacją i odbiorem przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanym w niniejszym zapytaniu.

5. Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu  o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019, poz. 178), ceną jest wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.

6. Cenę oferty należy przedstawić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.

7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych (PLN).

XIV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena – 100 %.

2. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto zamówienia.

XV. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – ogólne warunki umowy.

Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego wg wzoru umowy stanowiącym zał. Nr 2 do niniejszego zapytania.

XVI. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji, zmiany warunków postępowania oraz unieważnienia  postępowania.

XVII. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Radecznicy jest Wójt Gminy Radecznica z siedzibą przy ul. B. Prusa 21, 22-463 Radecznica tel. 846818001, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować się poprzez adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą:

4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.

6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

8) Posiada Pani/Pan:  
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;      
 - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;       
 - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)   Nie przysługuje Pani/Panu:           
- W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

 

WÓJT GMINY 

Marian Szuper

 

logo2
1624920

Szukaj