OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Radecznica, powiat zamojski, województwo lubelskie,  

22 – 463 Radecznica, ul. B. Prusa 21,

tel.: 846818059   fax 846818041, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Tryb

Przetarg nieograniczony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego

Remont dróg na terenie gminy Radecznica-wykonanie nawierzchni asfaltowych.

Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nawierzchni asfaltowych na następujących odcinkach dróg: w Latyczynie-798m2; w Czarnymstoku-645m2; w Gruszce Zaporskiej-1299m2; w Gorajcu-Stara Wieś-510m2; w Podborczu-1065m2;Gorajec-Zagroble-Kolonia 1425m2

Wspólny słownik zamówień CPV

45000000-7

Miejsce realizacji

droga w m. Latyczyn dz.nr ewid.2533,2699; droga w m.Czarnystok dz.nr ewid. 2484; droga w m.Gruszka Zaporska dz.nr ewid. 28/2; droga w m. Gorajec-Stara Wieś dz.nr ewid. 1378; droga w m. Podborcze dz. nr ewid. 177; droga w m. Gorajec-Zagroble-Kolonia dz.nr ewid. 617

Oferta wariantowa

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Oferta częściowa

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.

Termin realizacji

31.05.2014 r.

Wadium

Nie dotyczy.

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zastosowaniem aukcji

Zamawiający nie przewiduje wyboru ofert z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Kryteria wyboru oferty i ich  znaczenie

Cena 100 %

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać na stronie www.bip.gminaradecznica.pl lub w siedzibie zamawiającego, pokój nr 8

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów

Edmund Grzegorz Szczerba;  Urząd Gminy w Radecznicy, pokój nr 8           tel. 846826851,  fax. 846818041, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
  3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wypełniony załącznik nr 1 siwz
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 2 siwz,
  3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.

Miejsce i termin składania ofert

Urząd Gminy w Radecznicy – sekretariat (lokal nr 5).

Termin do dnia 14.02.2014 r.  do godz.0800

Miejsce i termin otwarcia ofert

Urząd Gminy w Radecznicy – lokal nr 1.

Termin 14.02.2014 r. godz. 0810

Termin związania ofertą

30 dni

Data ukazania

28.01.2014 r.

 

                                                       

logo2
1624891

Szukaj